Thursday 29 April 2010

Πως να καταπολεμήσετε τις Κατουρόκαυλες

Share
Καθε πρωι η ιδια ιστορια.Σηκωνεσαι απο το κρεβατι,σου σκαλωνει το μισο εξω απο το μπατζακι του boxer που ειναι στενο,πας να σηκωθεις,τσιτωνει το μποξερακι,πιεζεται η βαση του γρυλου και νομιζεις οτι σου στραβωσε για παντα και θα μεινει εκει να κοιταει τις παντοφλες.Αλλα ΤΣΑΠ ,πεταγεται παλι πανω ετοιμο να σε ταλαιπωρησει πρωινιατικα.Το χαρακτηριστικο feeling της ολης ιστοριας ειναι η αισθηση οτι ο ποκοπικος τρομπαρει κατουρο για να σηκωθει κι οχι αιμα,με αποτελεσμα οσο κατουρας να πεφτει.
Η αληθεια ειναι μια .

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΟΥΡΗΣΕΙΣ αλλα ο κοκκοβιος αρνειται κατηγορηματικα να ηρεμησει για να στοχευσεις χαμηλα.Υπαρχει πληθωρα τεχνικων που ολοι εχουμε δοκιμασει κατα καιρους αλλα οι gourmet του ειδους (οχι με την εννοια του εξτασιασμενου κοπρολαγνου ,αλλα με εκεινη την αισθηση οτι ολα θες να τα κανεις με μερακι) αναζητουν τροπους βελτιστοποιησης των τεχνικων.






#1 "Βάστα τοίχο θα Ζμπρόξω"






Μοιαζει καπως ετσι:

Καθεσαι αναποδα με το στερνο να ακουμπαει στο καζανακι ακουμπας το χερι στον τοιχο και εναλλακτικα το κεφαλι στο καζανακι.Σπρωχνεις τη μαϊμου ,οχι ομως περισσοτερο απο 105 μοιρες σε σχεση με τον κορμο σου γιατι μπορει να παθεις πεϊκο καταγμα ,μεχρι να περασει το πανω καπακι τις λεκανης.Ανοιγεις τη μανικα και φροντιζεις να μην υφισταται πολλες πιεσεις η κεντρικη σωληνα γιατι θα σου κανει προστατη.Σηκωνεσαι και παρατηρεις να μην εχει αδειασει η νταμιτζανα και κανεις ενα δυο φρουτ φρουτ να στραγκιξει.Να θυμασαι ομως πανω απο τρια ειναι μαλακια.Μαζευεις τα βρακια σου σαν τον κασκαντερ που κυνηγαει τον Στηβεν ΣΙγκαλ και το stunt φτανει στο τελος του.ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΕΤΟ ΒΡΑΚΙ γιατι τα σφιχτα δεν τεντωνουν αρκετα και εκτος του οτι θα πεσεις στο σηκωμα , θα κανεις βουτια με το κεφαλι στη χεστρα.



Κινδυνοι:

Στην προσπαθεια σου να τηρησεις την οριακη γωνια κατουρας αναμεσα στο καπακι και την πορσελανη και ολα τρεχουν στα πλαγια , τα πατας με τις καλτσες σου τις μαυρες τις αθλητικες πας να τις βγαλεις λερωνεις τα χερια σου και μετα τα πατας και με το γυμνο ποδι.Κανεις εμετο απο την αηδια


Απολαυση: 4 η εκτονωση ειναι συχνα επωδυνη και ανεπαρκης
Αυτοπραγματωση :7
Αναρχικη Αντιδραση:8






#2 Λαβετε θεσεις για βουτια στην πισινα



Καθεσαι κανονικα σαν να θες να χεσεις μονο που γερνεις μεχρι να περασει ο ραμπο κατω απο το καπακι για να κατουρησεις μεσα στη λεκανη.Για να κανεις το σκηνικο πιο ανετο ακουμπας το κεφαλι σου στο πλυντηριο η στο νιπτηρα αναλογα τι εχει απεναντι απο την τουαλετα.Αν δεν εχει τιποτα , στηριζεσαι στην τριβη του πλαινου τοιχου.Δεν διαβαζεις πολυ προσηλωμενα τι λεει το ΑΡΙΕΛ που εχεις μπροστα σου γιατι μπορει να κανεις λαθη τα οποια αναφερονται πιο κατω.Μην το τσακιζεις πολυ γιατι θα κανει πολλη ωρα να αδειασει και να πεσει.



Κινδυνοι:


Υπαρχει σοβαρο προβλημα αν κατουρησεις αναμεσα στο καπακι και την πορσελανη γιατι αρχιζει να γλυφει πανω στη χεστρα και σταζει πανω στο κατεβασμενο μποξερακι στο ποδι και απο κει μεσα στην καλτσα.
ΜΗΝ ανασηκωθεις για να κατσεις λιγο καλυτερα γιατι μπορει να μαγκωσεις το κεφαλι κατω απο το καπακι.
Μπορει να ναι χαλαρο το καπακι-σκεπαστρο και να σου πεφτει στην πλατη χωρις να σου αφηνει ελευθερο χερι ειτε να κρατηθεις ειτε να κρατησεις το μπαγλαμα.
Η τελος να κατουρησεις με μεγαλη πιεση να πιτσιλιστεις απο την κρουση σε ολο το οπλικο συστημα.




Απολαυση: 6
Αυτοπραγματωση :5
Αναρχικη Αντιδραση:6

Προκειται για μια μετριοτητα δηλαδη που δεν αφηνει το στιγμα της αλλα πετυχαινει τις περισσοτερες φορες.






#3 Σαμπανια σε βαφτισια




Στεκεσαι στην εισοδο της τουαλετας ,κρατας το σαμιαμιδι σαν καλαμι του ψαρεματος που σερνει ροφο 20 κιλα και ψιλοκρεμαστα σε α-πο-λυ-τη χαλαρωση αρχιζεις να κατουρας εχοντας υπολογισει την ακριβη διαδρομη της οριζοντιας βολης.Ιδανικα για να παει οσο μακρυτερα γινεται ,η φυσικη προτεινει τις 45 μοιρες αλλα δεδομενου οτι ο στοχος μας ειναι συγκεκριμενος και σε μικρη αποσταση θα επιλεξουμε μια μικροτερη γωνια(με πλευρα αναφορας την κοιλια μας).
Παρατηρουμε οτι οσο αδειαζει η στερνα πεφτει η πιεση και συνεπως η βλητικη ικανοτητα.Περπαταμε λοιπον σαν καθεστερημενοι πιγκουινοι ανοιγοντας τα ποδια μας και και κουονοντας ολο το σωμα ουτως ωστε να πλησιασουμε στην τουαλετα προκειμενου να αντισταθμισουμε τη μειουμενη πιεση.Στο τελος καταληγουμε στην ποζισιόν #1 η εναλλακτικα κανουμε ελικοπτερακι για να μην μεινει η κλασσικη σταγονα.


Οι κινδυνοι ειναι πραγματικα πολλοι.Αρχικα το πρωτο που μου ρχεται στο μυαλο ειναι η αστοχια.Μεχρι να βρεις το στοχο να κατουρησεις πρωτα λιγο νιπτηρα μετα λιγο καζανακι και τελος λιγο το καλαθακι με τα σκουπιδια και το χαρτι που θα πιασει με στοργη ο επομενος που θα παει στην τουαλετα.Στην κλασσικη κατουροκλανια τυπου "προτ" εχεις μια διακυμανση πιεσης που συνηθως κατουρας λιγο καζανακι και λιγο πατωμα.Σε περιπτωση προσφατης εξσπερματωσης παρολη την ευστοχια καπου βρισκει ο πηδακας και σταζει στο πατωμα με το που βγαινει απο την κανουλα.Τοτε πανικοβαλεσαι και εκει που κουνιεσαι αριστερα δεξια σαν καθυστερημενος κατουρας την πορτα και κανεις το σπαστικο "κανω διαλειμμα με πονο ψυχης να ηρεμησει ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ"

Παρολους τους κινδυνους που επιφυλασει το παραπανω συστημα ειναι ισως ενα απο τα καλυτερα.


Απολαυση: 9
Αυτοπραγματωση :8
Αναρχικη Αντιδραση:0




Thursday 15 April 2010

Α ρε Τζίμη θέουλα!

Share


Για οσους δεν γνωριζουν(οι περισσοτεροι δηλαδη) αναφερομαι στον υπερτατο πρωταγωνιστη σε ελληνικα ντοκιμαντερ "Τζιμη" οπου διαδραματισε εξεχοντα ρολο στη διαμορφωση του ειδους.


ΝΑΙ λοιπον.Δεν ηταν ο Γκουσγκουνης.Οι ατακες του δε πιανουν ΜΙΑ μποροστα στου Τζιμη.


Το πιο γαματο απο ολα ειναι οτι ο Τζιμης κατα 99 % δεν μιλαει ελληνικα.Ειναι ο κλασικος ο μαυρος ο νεγρουλας με την τεραστια αφανα και γυαλια ηλιου σε σχημα αστερι τις disco που η ασπρη του η καλτσα φωσφοριζει στο στρομπολι.Και φανταστειτε ολο αυτο το ηδη απειρο concept να παιζει σε ελληνικη τσοντα του 80 και ακομα πιο γαμω, να ηχογραφει σε overdub τις πιο θρυλικες τσοντοατακες του πλανητη.

 Δηλαδη οτι και να πω..




                                                       


Απο τον Τζιμη μαλιστα εχω εμπνευστει και τον τιτλο του blog.Στην ταινια "Εραστες του Αιγαιου" ή εναλλακτικα "Ανωμαλοι ερωτες στη Σαντορινη" εκει που ο Τζιμης  ειναι πανω στην κορυφωση και κουναει μανιασμενα τη γλωσσα του εξω απο το στομα του (αχαχχααχχα) φωναζει στην τυπισα παρτα παρτα!ΟΛΑ! ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΜΕΣΑ!

Αλλα ΔΕΝ ειναι μονο ο Τζιμης!Ειναι ολο το casting τοσο μοναδικο.Οπως αυτη.
    Η Τινα Σπαθη.

http://www.pestaola.gr/images/katerina_spathi.jpg
 Εκει που ο Τζιμης την εχει βαλει κατω και της κανει τη μητρα χυτρα γινεται ο εξης διαλογος:

ΤΖΙΜΗΣ-- έγια μόλα έγια λέσα,έχει ο σακος πούτσες μέσα

ΤΙΝΑ--έγια μόλα έγια λέσα,έλα και τ'αρχίδια μέσα

Η σε αλλη φαση" ελα χιονατη μου παρε το χαρουπακι σου"

Δυο αλλοι μοναδικοι χαρακτηρες ειναι :

            O ΨΥΧΑΚΙΑΣ                      Ο  ΣΤΑΥΡΟΣ

Το Σταυρο ,ολο και σε καποια παλια ελληνικη-κανονικη-ταινια τον εχουμε πετυχει αλλα παιζει και σε αυτα εδω τα αριστουργηματα.
Μαλιστα κατα τη διαρκεια μιας παρτουζας που συμμετεχουν ολοι οι πρωταγωνιστες,αυτος παιρνει ματι και σε καποια στιγμη μπαινει μεσα και λεει:

Ρε παιδια,ξερετε μηπως που κειμενεται το δολαριο?

ΑΛΛΕΣ ΑΠΑΙΧΤΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ:

ΤΖΙΜΗΣ-"Σιγα μαλακα μου χτυπας τ'αρχιδια"
ΣΤΑΥΡΟΣ-"ΣΥΓΝΩΜΗ ΤΖΙΜΗ ΜΟΥ, ΣΥΓΝΩΜΗ"


Παρολη την υπεροχη του "Ψυχακια"  δεν ξερουμε το ονομα του.Επικος ειναι ο πουστης!
ΨΥΧΑΚΙΑΣ στην Τινα
-"Τον θυμασαι τον αντυπα ,που σου ξεσκισα την τρυπα??"
-"Αυτη ειναι πουτσα για πριγκιπισες.Το ματωμενο καβλι του μπετοβεν"
-"Σου αρεσει ο κροταλιας μου ε?"

ΤΖΙΜΗΣ- "προσεχε μην χυσεις και με πιτσιλισεις χοντομαλακα!"
ΨΥΧΑΚΙΑΣ-"Καλα πως κανεις ετσι μπορει να σε παρει και κανα σκαϊ"

ΨΥΧΑΚΙΑΣ-"Υστερα θα σουσκισω τη μαυρη σου την κωλαρα Τζιμη"
ΤΖΙΜΗΣ-"μακαρι αγορινο μου"
(Φυσικα ποτε δεν του την εσκισε δοξα τω θεω!)

Το Point μου με ολα αυτα ειναι οτι εχουμε μια κληρονομια η οποια δεν εχει σε τιποτα να ζηλεψει τις παραγωγες του εξωτερικου.Αν εξαιρεσεις φυσικα οτι η τινα σπαθει σου προκαλει ριγη αηδιας και ολοι οι υπολοιποι απειρο γελιο.Οι δικες μας τσοντες ειναι "για αλλη δουλεια"
Δεν ειναι για τον βραχυπροθεσμο και ρηχο σκοπο των παραγωγων του εξωτερικου.Δεν ειναι ουτε για διασκεδαση.


Ο CULT ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΡΩΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ